.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهرمان ملی که پول برای درمان ندارد
دارنده‌ی نشان طلای بازی‎های پاراآسیایی اینچئون از نداشتن پول برای جراحی پایش ناراحت است.

 دارنده‌ی نشان طلای بازی‎های پاراآسیایی اینچئون از نداشتن پول برای جراحی پایش ناراحت است.

به گزارش ایسنا، فرزاد سپهوند با اشاره به مشکل رباط پایش، افزود: متأسفانه در اینچئون آسیب‎دیدگی رباط زانویم تشدید شد و بعد از آن رقابت‎ها دیگر نتوانستم تمرین کنم.

عضو تیم ملی دوومیدانی با بیان اینکه جراحی پایم ساده نیست، ادامه داد: پزشک‎ها گفته‎اند که از روی MRI میزان و شدت آسیب‎دیدگی مشخص نخواهد شد و باید از آرتروسکوپ استفاده شود. دکتر گفته که رباط جلوی زانو پای راستم پاره شده و رباط بغل نیز ندارد، نمی‎دانم نبود رباط، مادرزادی بوده یا در اثر چه اتفاقی رخ داده است.

سپهوند با بیان اینکه پول هزینه جراحی را ندارم، تصریح کرد: از طرف فدراسیون جانبازان و معلولان به من گفته‎اند که جراحی کنم و بعد از عمل کمک می‎کنند اما نمی‎توانم پول موردنیاز را جور کنم.

این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه از طرف سازمان بهزیستی بیمه هستم، یادآور شد: جراحی رباط صلیبی بیشتر در بیمارستان‎های خصوصی انجام می‎گیرد. از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر هستم که جراحی را آنها انجام دهند و خوشبختانه در این خصوص اعلام آمادگی کرده‎ و برخورد خوبی با بنده داشته‎اند.

وی در ادامه صحبت‎هایش گفت: قصد دارم که کلاس "نشسته" بگیرم و اگر این مهم فراهم شود، شاید جراحی نکنم تا به پارالمپیک ریودوژانیرو برسم.

سپهوند با اشاره به اینکه هنوز پاداشی برای قهرمانی در اینچئون نگرفته، خاطرنشان کرد: قرار بود بعد از ماه صفر ورزشکارهای مدال‎آور بازی‎های اینچئون تجلیل شوند که هنوز خبری نشده است.

دارنده نشان برنز پارالمپیک لندن از مسئولان فدراسیون‎های جانبازان و معلولان و پزشکی- ورزشی برای همکاری در خصوص جراحی پایش تشکر کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رازی 23 دي 1393
فوتبالیستها را عشق هست کل بیت المال مال اینهاست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.